Skip to content

Google očala, od brihtneža do glamurja

marec 26, 2014

thumb-2-php

Najnovejši tehnični pripomočki se soočajo s krizo identitete. Naprave, ki naj bi se nosile kot modni dodatek, za to preprosto niso dovolj privlačne. Pri Googlu so se po pomoč obrnili na največjega izdelovalca očal na svetu.

Milanska Luxottica je novi partner Googlovega poskusa, da bi spremenil podobo svojih očal. Nenavadni napravi, ki so jo do zdaj občudovali zgolj zanesenjaki, naj bi pri Luxottici s svojim poznavanjem oblikovanja dodali manjkajoči glamur. Podjetje, najbolj znano po očalih Ray-Ban, trži tudi pomembne blagovne znamke, kot so D&G ali Chanel, bo v svojo novo kolekcijo za 2015 vključilo tudi Google očala.

Ali lahko s tem prepričajo kupce, da spremenijo svoj odnos do pametnih dodatkov in si elektronske igračke nadenejo kot modni dodatek? Prvi korak je na dlani, Google očala bodo odslej na voljo v optikah, med kopico luksuznih očal, ne pa med kabli in spominskimi karticami.

Advertisements

From → Moderno

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: