Preskoči na vsebino

Publiciteta brez obžalovanja

13 februarja, 2014

correction-barbie-sports-illustrated

Med tem ko trgovci spreminjajo svoj odnos do standardne ženske podobe ter jo želijo čim bolj približati povprečni ženski, so pri Mattel in Sports Illustrated ubrali drugačno pot. Barbie, ki so jo v preteklosti večkrat kritizirali zaradi njenega nerealističnega izgleda in kariernih odločitev, bo namreč krasila naslovnico jubilejne izdaje ob 50. letnici Sports Illustrated. V reviji bo, kot del kampanje brez obžalovanja, postavljena ob bok super manekenkam našega časa.

Kljub statusu vrhunske znamke za otroke, ki letno prinese 1,3 milijarde dolarjev, se 55 letna Barbie zadnje čase sooča s padcem prodaje. A vprašanje, ali bo kampanja brez obžalovanja izboljšala njen ugled, saj mnogi Sports Illustrated dojemajo malodane kot pogrošno revijo, ostaja odprto. Nič čudnega torej, da je na socialnih omrežjih že dvignila toliko prahu. Ali obstaja nekaj takega, kot slaba publiciteta, bodo kmalu pokazale prodajne številke?

From → Hic salta

One Comment

Trackbacks & Pingbacks

  1. Industrija, ki dozoreva | feminet

Komentiraj