Preskoči na vsebino

Industrija, ki dozoreva

11 februarja, 2016

ns

Moda trpi za hudo obliko diskriminacije starejših, saj je večina obrazov, od deklet z reklam do manekenk na modnih brveh, še rosno mladih. Industrija pa zdaj vendarle počasi dozoreva.

V nekaj dneh bo izšla letošnja izdaja Sports Illustrated s kopalkami, ki bo pokazala, kako se moda v resnici spreminja. Znamenita revija bo namreč objavila tristransko prilogo #SwimSexy, s katero želi sporočiti, da privlačnosti ne omejujejo niti obline, niti leta. Ob dveh manekenkah za močnejše v zlatih bikinkah bo zablestela tudi nova zvezda, 55 letna Nicola Griffin. Odločitev, da se prav v letošnji izdaji pojavi najstarejša manekenka, ki je kadarkoli predstavljala kopalke, vendarle ni popolno presenečenje.

Zgolj v Združenih državah obvladujejo ženske, starejše od 50 let, tri četrtine finančnega bogastva države. Američanke nad petdeset niso zgolj najbogatejša, temveč tudi najbolj zdrava in najaktivnejša generacija žensk v zgodovini. Zapravijo kar dva in polkrat toliko kot povprečni potrošnik, s tem pa imajo velik vpliv na industrijo prostega časa.

Generacija, ki je doživela spremembo položaja žensk, od gospodinje, do najpomembnejše porabnice, zdaj spreminja trg. Nicola, ki je ob prvi izdaji Sports Illustrated s kopalkami štela komaj tri leta, o svoji novi karieri pravi: Otroci so nedavno zapustili gnezdo in iskala sem nove priložnosti…to je začetek novega poglavja v mojem življenju; življenju zrele manekenke.

From → Hic salta

One Comment

Trackbacks & Pingbacks

  1. Staranje v stilu | feminet

Komentiraj